torsdag 26. mai 2011

Travle tider og lite blogging

Nå har jeg omsider litt tid til å fortelle hva jeg har holdt på med den siste tiden og hvorfor jeg har blogget lite. :) Forrige helg var jeg på overnattingstur med 4Hklubben min, og da tok jeg masse bilder jeg tenke å legge ut og fortelle om blandt annet også å sende inn til 4H kontoret i Nord-Trøndelag og si hva vi gjorde osv. Men når jeg la dem inn på harddisken så klikket den og nå funker den ikke så mistet halve av bildene fra 4H og alt annet jeg hadde og sikkert nermere 2000 ting på ja .. :/ Ble syyykt lei meg og dette skjedde på tirsdag. På søndag og lørdag hadde jeg fjøs og hjal til på gården hjemme, men siden jeg har så sykt til allergi på våren så måtte jeg gi meg for Arne-Marius var med så han jobbet for oss begge etterpå :) Han er snill han <3 tihii Så jeg og bestemor ble sittende inne og strikke, snakke og tulle :) Koseliiig <3
På mandags kvelden dro jeg og mamma en tur til ei venninne av oss for det var så lenge siden jeg hadde treft henne, så jeg og mamma tok oss en tur når vi hadde litt tid sammen. Var kjempekoselig å møte hun og babyen og bare snakke og kose oss <3
I går så hadde jeg halv skoledag <3 Og Arne-Marius hadde fri så han kom og hentet meg så dro vi på domus og handlet garn til genseren min så dro vi hjem og var hjemme alene til 3tiden kanskje. Spiste middag og dro til Staupsmarka for å ta O-TRAMPEN siden det ikke var noe O-løp i går. Vi improviserte litt i stede =) Lure oss! haha Så i dag så hadde jeg ikke noe gymklær siden læreren ikke hadde skrevet at vi skulle ha gym i dag på ITSL så jeg glemte det... Lura meg :) Så har vært med Trine og levert inn noen skolebøker, kjøpte oss salat og satt oss i kantina og er nå ferdig med å rydde gjennom skuffen min på skolen :) Var deilig å få den rydda for den så ikke ut av løspapir skoleoppgaver og masse annet rot. Nå sitter jeg og slapper av så kommer de andre i klassen fra gym og jeg sitter og strikker og ser litt på facebook :) Før timen skal starte.

Men nå skal jeg gå. Blir ikke noen bilder siden jeg ikke har noen akkurat nå -,- Er dritt lei av ting som skal gå i stykker og som ikke skal funke!!! hmm.. Får håpe neste år blir et bedre år for flere! Jeg har et virkelig uheldig år i år :/ Men blogges, kanskje til neste år om det ikke skjer et under snart :) Skal se om jeg får holde dere oppdatert :)
-Bodil

(Har ikke en dårlig dag, har bare et dårlig år)

1 kommentar: