tirsdag 3. mai 2011

Ute i sola

Så herlig det er med sol og fint vær <333 :) Jeg sitter ute i en hettegenser og bukse brettet opp til knærne :) Er en litt sur vind så det var godt med en genser :) hihi Jeg skal snart spise middag så vet jeg ikke noe mer hva jeg skal gjøre. Får håpe jeg finner på noe spennende :)
Kanskje jeg kunne begynt med konfirmasjonskortene jeg skal lage :) Har noen stk jeg skal lage :O .. Kan ta med meg noe ut også skal jeg begynne å fylle inn i 4H prosjektheftet mitt jeg, endeliiig, fikk i går <3 :) Så kanskje jeg kommer igang med 4H året og prosjetet mitt jeg også :) Har mariusgenser jeg holder på med også tenkte jeg og ha med en del tekstiler jeg lager på skolen og konfirmasjonskortene vertfall. Har bestemt meg for å ta kravet, spesialiser meg på 2 ting, som blir tekstil og strikking tror jeg, eller om jeg skal ta kort.. Vet ikke helt ennå. Det får vi se på, men vertfall strikking siden jeg skal strikke tilsammen 2 mariusgensre også håper jeg på pånnebånd og/ eller leggvarmere i mariusmønster. Så har noen prosjekter på gang :)
Jeg skal i konfirmasjon 12.juni, ellers så skal jeg bare lage konfirmasjonskort til noen venner.

Men må gå. Blogges :)
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar