onsdag 18. mai 2011

HMMM..

Ja jeg ser det har vært lite blogging av oss, og jeg vet ikke hva Beate  har gjort hele helgen, men jeg har  vært hos farmor og en venninne i helgen.  Det betyr 0 blogging for jeg orket ikke å sitte noe på pcen til farmor. Ble heller ikke noe spesielt tid når jeg var hos Ida heller. På søndag dro jeg, farmor og broren min til Leksvik hvor onkelen min bor og da var vi  der hele dagen og jeg fikk så mye kos av gu'ungen min :) Bar han i dåpen og han har blitt kjempestor :) <3 Så kjørte dem meg til min kjære hvor jeg har vært til i dag og blir til i morgen. Var på RBK kamp på mandag, men den var elendig så like greit vi fikk fleecepledd for.b. ''stua'' deres som er ny :) hihi også fikk vi 17.mai sløyfe med RBK logo på :) Fortjente ikke så mye å bli hedret 17.Mai, men brukte den som tegn på at jeg prøvde å støtte dem :) hihi
17.Mai feiret jeg på levanger med familien til Arne-Marius og broren hans hadde også bursdag i går :) <3 Var kjempekoselig, men var utslitt etter en lang dag i toget osv.. Men synd det regnet så mye løpet av dagen, og var heller ikke spesielt vart så ble ikke til å sitte ute.. Men det fikk gå :)

Kameraet vårt kom på fredag, så har tatt en del bilder i helga og sånn, men har ikke lakt dem inn på pcen ennå så blir nok i kveld det tenkte jeg og da blir det sikkert et innlegg i morgen. Er lettest å  blogge på skolen for når jeg er hos Arne-Marius så gjør vi så mye annet at det blir ikke tid. Men nå skal jeg gjøre litt naturfaglekser som  er til morgen så blogges :) (Sorry hvis det er mye mellomromsfeil, for pcen min lever sitt eget liv, men har prøvd å gjøre om det..)

-Bodil

1 kommentar:

  1. hei:)
    så fin blogg dere har! har tittet innom nesten hverdag siden dere startet med å blogge:) dere lyser opp hverdagen min.
    <3 Beate <3 Bodil <3

    SvarSlett