søndag 22. mai 2011

Dag 3 og 4 - Beate

Heii!

Fikk ikke blogget i går var på shooping også holdt jeg på med forskjellige ting etter det, men nå skal dere få mine utfordringer for i går og i dag.

Dag 3 - 21.05

En barnesang som betyr mye for meg. Jeg har også to, slik som Bodil. Mine er Kjære Gud og Teddy Bjørns Vise. Kjære Gud sang bestandig farmor til meg når jeg var der å lå over. Hun sang den til jeg var ganske stor, også på grunn av søsteren min. Teddy Bjørns Vise sang jeg når jeg gikk i barnehagen, alle vers. Vi hadde ikke lært den i barnehagen, men søsteren min fikk en cd med Alf Prøysen sanger som jeg hørte på konstant, og der var Teddy Bjørns Vise. Så var det en dag det kom en ny jente i barnehagen. Jeg var på dissa som alltid og sang. Så jeg spurte om hun ville komme bort til meg, og neste siden den gang har vi vært bestevenner. Vi hadde en "pause" på ca 6år. Klarer ikke å velge så dere får leve med to sanger, og forresten jeg er veldig glad i deg Line<3

Dag 4 - 22.05

Nå skal jeg vise dere hvilken pc og mobil jeg har. Lurer på om jeg har lagt ut bilde og skrevet om det før, men det går sikkert bra ja.

PC: HP G62-A11


MOBIL: Sony Ericsson W595 (rosa)






Senere i dag skal jeg prøve å få til et innlegg med bilder av det jeg kjøpte meg i går, er ikke så mye, men det er litt.

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar