torsdag 19. mai 2011

Bilder fra 17.Mai mm

Heisann. Her kommer bilder fra 17.Mai og litt forskjellig hjemme :)
 Meg og kjære på 17.mai inne på Brusve Gård på Levanger.

Kjære og broren hans spiller kort, mens jeg lekte meg med kameraet og endelig fikk jeg oppmerksomheten <3 Må vist søke lenge etter den noen ganger :P <333

Jentene dine Kjære :* Kula (kopplammet vårt) og meg :)
 Mons Matglad (kopplammet til meg og broren til Arne-Marius/ Kjære) og litt resten av lammene.


Dette er huset Arne-Marius og familien bor i. Skal ta bilde av utsikten en gang også, men får se når det blir :) Er nydelig utsikt utover skogen og Tvårråsjøen :) <333 Er syykt koselig der!

Men dette var alt fra meg nå. Nå sitter jeg og snakker med Beate og ser Mamma Mia <333
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar