mandag 2. mai 2011

Godt i gang for dagen!

Hei. Nå er jeg godt i gang med nye oppgave vi har fått idag som er siste stor oppgaven på skolen for i år. Hallo, det er bare 1 mnd igjen :o Vil egentlig ikke bli ferdig, for det er så koselige folk også må jeg starte i ny klasse igjen til høsten også :/ Men jaja sånn er det.. Har søkt Barne- og Ungsomsarbeider til høsten og satser på førskolelærer på høyskole som videre utdanning.
Men over til oppgaven på skolen. Vi fikk en  fordypningsoppgave fo.b. med bryllupet i London på fredag. Der vi skal velge oss et yrke vi skal lage et eller flere produkt i også bruke det vi har lært av forskjellig muligheter og måter å gjennomføre det på. Jeg har valgt inteiør og utstillingsdesign. Der har jeg valgt å skal lage bord og pynt, bordkort, sanger/ sanghefter, menykart osv som skal ligge på bordet. Gleder meg litt til å sette igang. Har også egentlig lyst til å sy en veske eller noe til bruden, men vet ikke helt ennå.. Får se når jeg har bestemt meg.

Her nedenfor ser dere bilder av det jeg har gjort hittil. Idemyldring yrker vi kan velge mellom osv..




Dette var alt fra meg nå. Nå ser dere også hva jeg skal gjøre resten av dagen :) Fortsatt fin Mandag, 2.Mai 2011. :) En solfylt og ikke så veldig varm dag (Ennå).
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar