fredag 13. mai 2011

Engelsk eksamen

Heii!

Hjeeeelp!! I dag fikk vi høre hva vi kom opp i, på skriftlig. Jeg kom selvfølgelig opp i  ENGELSK. Meg og engelsk går ikke sammen, for å si det mildt. Det eneste som er bra med engelsk er at det er den første eksamen så når vi er ferdig med neste uke er det bare muntlig igjen å grue seg til. Vi har litt lekser som burde vært gjort, men har ikke helt skjønt poenget med lekser og eksamen. Det er bare stress! Har hatt en ganske grei dag sett bort fra eksamen. I dag var siste aller siste swing timen på Indus. Kommer til å savne det noe helt forferdelig. Tenk det er bare noen få uker før det er sommerferie og da er jeg ferdig med ti år grunnskole. Hjelp! Jaja, håper bare å komme inn der jeg vil og få fullført videregående og høyskoler. Tiden har gått så utrolig fort. Nå skal jeg bare sitte  her litt før jeg tar kveld, i morgen blir det Steinkjer på shopping ^^,

-Beate

2 kommentarer: