onsdag 1. juni 2011

Utfordring fra Gahaugan.blogg.no

Heii!
Her kommer det en utfordring, dag innlegget mitt kommer litt senere.


1. Skriv 10 ting som ingen vet om deg.
2. Legg ut 1 bilde som er fra et av dine beste minner. Fortell om det.
3. Legg også ut et bilde du liker. Fortell hvorfor.
4. Også et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.
5. Så utfordrer du 5 til.

Da har jeg tatt denne utfordringen, så jeg håper dere får bra nok svar!




1. Skriv 10 tinge som ingen vet om deg.(Noen vet det sikkert)
  1. Skal ha gapa-huk som 4H-prosjekt neste år (mest sannsynlig)
  2. Jeg digger å kjøre traktor
  3. Begynner veldig fort å gråte av triste ting på film
  4. Favoritt brusen min er solo
  5. Jeg er allergisk mot utrolig mye
  6. Jeg er veldig kresne og tørr ikke smake på ny mat
  7. Jeg har flyttet en gang i livet mitt
  8. Jeg MÅ lese Inderøyningen(nær-avis) vær gang den kommer ut
  9. Jeg har sykt tørr hodebunn
  10. Jeg klarer meg fint uten mobil, tv og ipod, men er jeg uten facebook er det krise
2. Legg ut 1 bilde som er fra et av dine beste minner. Fortell om det.
Dette er fra bursdagen min i fjor. Jeg var til Bodil den helgen, så hun og noen andre hadde laga overraskelse bursdag. Det var så koselig, vi hadde det sykt morsomt. Det er det beste minne jeg har til nå. Det er også så mye annet men det var noe spesielt med bursdagen.
  3. Legg også ut et bilde du liker. Fortell hvorfor.
Synes dette bilde er så fint, liker solnedgang bilder. Det er tatt hjemme, og jeg er også veldig glad i hjemplassen min. Så jeg bare liker dette bilde. Kunne ha lagt ut sykt masse bilder, men måtte velge ett. 

4. Også et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.

Liker ikke dette bilde fordi at jeg bare hater den drill uniformen min. Den er fin, bare ikke på meg. Den er så rar. 

5. Så utfordrer du 5 til.

    -Beate 

    1 kommentar: