søndag 26. juni 2011

Endeliiiiiig...

Nå er jeg endelig ferdig pakket til trivselsagentsamling fra i morgen tidlig til tirsdag da jeg skal på 4H fylkesleir på Frosta :D Ååååh som jeg gleder meg til en kort uke med 4H <33333333 Så nå har jeg pakket alt jeg trenger for agentsamling og fylkesleir i alle vær. Snart til og med vinter tror jeg :o :p Hehe vet ikke noe hvilket vær det blir. Har sjekket mye i dag og det er endret hver gang jeg oppdaterer. Har opp både igoogle(min startside), yr og storm og alle viser foskjellig. Så nå er det bare å våkne til en ny dag og se ut av lavvoåpningen og se hvem som hadde rett :) Skal bli spennende å se hvor vått eller tørt alt pikk-pakket vårt er etter en uke ute der det er meldt alt slaks vær og vind.. :P Gleder meg vertfall masse til å se igjen alle 4Herne <3 Noen kjente, noen ukjente. Noen gamle venner, noen nye venner, Og noen savnede som jeg kanksje treffer på nordisk leir i Danmark i sommer i stede :D Gleder meg masse <3
Jaja så snart venter sengen på meg før jeg skal opp i ja ca kanksje 8-9 tiden i morgen tidlig og dusje og spise frokost før det bers på blåtur ut mot frosta med en stor tursekk og masse forventninger og mye 4H <3 :D
Har også vært flink og hjelpe mamma og male på stuen nå da i 1,5 time :) Tenk på alt jeg rakk å gjøre i dag fra halv 7 til snart halv 11 :) Jeg som egentlig bruker å pakke en uke før når jeg skal bort og jo lenger bort jeg skal være jo tidligere pakker jeg.. :P og nå på 4 timer :) EFFEKTIIIVT!

Men blogges skal ta masse bilder denne uken og legge ut etterpå når jeg kommer hjem, så håper Beate holder dere oppdatert litt :)
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar