onsdag 15. juni 2011

Lite blogging, langhelg og finvær...

Jeg har ikke blogget for nå har det vært så fint vær også har jeg vært i konfirmasjon, vært mye ute og vært mye med hun som jeg og Arne-Marius var i konfirmasjon til :) På lørdagen ble vi omsider ferdig med å plukke stein :) Men har begynt å holve over en gang til da så blir nok litt mer steinplukking når det blir tørt å åkeren :) det varitt morsomt å kjøre traktor :) hehe fikk kjøre traktor mens dem plukket.

På sønda så dro vi i konfirmasjon. Det var til ei go 4H venninne av meg og Arne-Marius, Renate :) Så når selskapet var ferdig ble det plutselig bestemt at vi lå like gjerne over :) <3 Var sinnsykt koselig. Så vi lå 3 på en dobbelmadrass på golvet også lå søstra til Renate i hele dobbelsenga :) Det var sinnsykt morsomt og vi har det egentlig like gøy i lag alle 3 uansett hva vi gjør <3 Så bestemte vi oss for at hun ble med oss hjem på mandag også ble hun med meg på skolen en times tid ca for jeg skulle levere inn bøker også dro vi på en liten shoppingrunde på magneten før jeg fulgte henne til ferga også gikk jeg og møtte Arne-Marius og faren hans på jobb. Så ble vi hentet og dro hjem :) Sinnsykt koselig langhelg <3 pinseaften grillet vi familien til Arne-Marius nede ved vannet der de bor og så tordnet det og lynte så ble nesten disco når det blinket :) hehe..
Her er bilde av meg og Renate på konfirmasjonsdagen hennes <333 Vi er kjempeglad i deg Renate vår <3 :)

Nå sitter jeg hjemme alene og ser litt TV :) Har også sett på film. Men nå skal jeg fortsette å se om jeg finner noe spennende å se på TV og fortsette å strikke på genseren min :) Holder på med mariusgenser nummer 2. Og det går sinnsykt tregt nå, så skal vel være heldig om jeg blir ferdig til 30. Oktober :) hehe

Men blogges.
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar