torsdag 2. juni 2011

Tips og Råd

Heii!

Nå har vi fått bloggen vurdert av Gahaugan.blogg.no. Synes det er greit å bli vurdert av og til. Det kan gjøre at bloggen blir bedre. Håper at vi kan endre det som trekker ned. Håper jeg får snakket med Bodil snart. I vurderingen sto det at designet var litt rotete, og jeg har tenkt på det selv også. Begynner å bli litt lei av det, håper vi får gjort noe med det snart. (http://gahaugan.blogg.no/1307008687_vurdering_nr1.html#comment)

I dag har jeg vært til Mormor en tur og en tur til Farmor og Farfar. Dagen har gått så tregt, liker ikke at det regner når vi har fri. Det er ingenting å gjøre siden søsteren min er på tur med båt til Hitra. De sitter værfast på Ørlandet akkurat for øyeblikket, men håper de kommer seg til Hitra i morgen i alle fall. Dårlig gjort at det skal bli regn og mye vind akkurat nå.

Har klart å meldt meg på Inderøy-sommer og på korpstur, så nå er det bare å glede seg. Fikk også høre når Onkel og søskenbarnet kommer oppover. Gleder meg sykt mye, kommer til å bli masse kos. Det er litt synd at jeg skal på Inderøy-sommer en del av den uka, men det ordner seg. Nå skal jeg se om jeg skal lese litt og kanskje spille et spill med mamma.
Ett bilde jeg tok på skolen en dag vi ikke hadde noe å gjøre...

-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar