tirsdag 7. juni 2011

Ja jeg lever :)

Jeg har ikke vært flink til å blogge i det siste, men har vært uten pc også holder jeg på å vende meg på mini-pcen min hjemme, har heller ikke sittet mye på pcen i det siste. Og jeg sluttet utfordringen for det ble så vanskelig når jeg dro mellom hjemme hos meg og til Arne-Marius og forskjellig også har jeg ikke tatt noen bilder, mistet (kanskje) alt på harddisken og har bare 2 minnepenner med skoleoppgaver og noen bilder utenom og alt vi (jeg og Arne-Marius) har tatt bilder av. Vi kjøpte kamera i lag om dere lurer :) hihi synes det var like greit når vi begge ønsket oss også skal vi flytte sammen om kanskje ca et års tid :) Da blir vertfall han lærling og jeg vet ikke om jeg skal ta påbygging med en gang eller om jeg skal ta to år lærling først. Så får se når den tid kommer.

Det jeg har holdt på med den siste uken er på tirsdag for en uke siden dro jeg til Arne-Marius etter skolen. På kvelden hadde vi 4H møte i Frisk Ungdom 4H. Så hadde jeg fri onsdag og da satt jeg hjemme alene hjemme hos Arne-Marius uten pc for den klikket da så fikk ikke snakke med han i friminuttene og sånn. Så kom han hjem til meg rundt litt over 12, da var jeg glad for da har jeg sittet og sett TV i 2 timer :p hehe kjempelenge til meg som ikke orker å sitte å se TV en gang :P På onsdagskvelden gikk vi orientering og slappet av når vi kom inn til vi gikk og la oss. Torsdagen startet vi med en tur til skogs. Skulle egentlig ha fjelltur opp til et fjell mellom Verdal og Levanger, men det regnet så mye så vi fant ut at vi tok en O-TRAMP tur i stede så gikk og trykket og fant poster i noen timer i stede :) Var hele familien hans det da :) også på ettermiddagen dro jeg og Arne-Marius hjem til meg en tur til fredag og jeg hentet vømmølklær og noe som jeg skulle ha med innover igjen på fredag. Fredag var nesten den fæleste dagen i mitt liv tror jeg. En jeg kjenner godt døde i en ulykke og jeg ble skikkelig trist. Hadde vondt i hele meg og begynte nesten å gråte hver gang jeg tenkte på det. Så når vi kom til Arne-Marius fikk jeg tenkt på noe annet for der skjer det litt hele tiden egentlig :) Og det gjorde veldig godt akkurat da <3 :) På lørdag var det vømmølfestival på Verdal og der kjørte vi i toget på dagen og var på festen på kvelden. Grillet hos broren til Arne-Marius og dro på festen litt utpå kvelden. På søndag var jeg i konfirmasjon til ei venninne og er stedøtter av onkelen til Arne-Marius så da ble det en hel dag med konfirmasjon :) På mandag var jeg hjemme alene igjen til Arne-Marius kom hjem fra skolen ca litt over 11 og sa han ikke kom opp i skriftlig eksamen :) Hihi også senere på dagen rundt 2 så kjørte han meg på skolen med traktoren :) hihi også fikk jeg høre at jeg heller ikke kom opp i skriftlig eksamen :) Det var sinnsykt deilig så fikk fri til fredag klokken halv 3 igjen :) Så idag har jeg bare kost meg hjemme, rydda rom og sydd litt :) Fikk dra frem symaskina til mamma og teste den :D hehe

Så dette var alt fra meg akkurat nå. Blogges :)
Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar