torsdag 2. juni 2011

Dag 13 og 14 - Beate

Heii!


Her kommer mine to dag innlegg som ikke har kommet enda. Den fra i går og den for i dag. Kanskje jeg får blogget flere ganger i dag, vet ikke helt siden jeg har helg. Helger er så uforutsigbar. Jeg prøver også ut en ny skrift type. Er sykt lei av den vi har brukt før. 



Dag 13: Favoritt klesbutikk
Min favoritt klesbutikk må være Cubus. De har så masse fine klær. Mange av mine klær er fra Cubus. 

Dag 14: Favoritt Bok
Dette blir vanskelig siden jeg har lest og leser serier. Det er så masse bra. Jeg kunne sagt Sara, Hest og Hemmeligheter og Losbarna. Det er så mye bra i alle tre. Sara er veldig bra fordi den får frem hvor vanskelig ting kan være med å flytte. Det er også et heste eventyr mange ønsker seg. Hest og Hemmeligheter er bra fordi det fårfrem hvem du kan stole på og ikke. Det er også et heste drama med. Det er en serie du ikke kan slutte å lese. Det er noe som ligger som gjør at du må finne ut hva som skjer videre. Losbarna er en bra fordi den forteller ting akkurat som det er. Det er som du blir hovedpersonen når du leser. Du blir bare helt revet med og håper det går bra. Av og til kan det bli litt tamt, men så skjer det noe uventet. 

Jeg tror jeg velger Losbarna. Det er den boka som passer for flest. De andre er mest for heste interesserte.

 (Dette er første boka, leser bok to nå)


Dette var alt fra meg for denne gang. Håper jeg finner noe å blogge om litt senere i dag også. Det er også det siste dag innlegget i morgen. Håper jeg finner på noe å blogge om fordi om det ikke er utfordringer.

-Beate   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar