tirsdag 21. juni 2011

Nytt design

Jeg har ikke snakket med Beate, men tenkte å lage bloggen litt sommerlig nå som vi har fått sommerferie <3 Ble vist egentlig sommerferie på meg 1. juni for lærerne får ikke undervise etter en hvis dato. Det har noe med antall timer vi har løpet av året og at vi skal være ferdig med alt til eksamener osv. Og siden vi fikk fritak i både muntlig og skriftlig eksamen ble det bare opprydding på klasserommet og bokinnlevering 2 dager på skolen :) suuperkoslig <33 Men nå skal jeg og broren min ned å spise litt lunsj :) blogges.

Hva synes du om det nye designet og nye headeren :) ?

-Bodil

5 kommentarer:

  1. Fint design å kjæmpefin header, men skrifta va litt vanskele å lesa...

    SvarSlett
  2. Skal se om vi/jeg/Bodil får ordnet det ;)
    Så det jeg også nå ;)

    -Beate

    SvarSlett
  3. Nu vart denj heilt perfækt :) <3

    SvarSlett