fredag 3. juni 2011

4H tur

Heii!

I dag har jeg bare slasket. Har ikke gjort noe fornuftig, eller ordnet middag sammen med farmor da. Jeg har lest ferdig boken min, gleder meg sykt mye på nye bøker. Det skal bli herlig å drømme seg bort. Bare har fått lese dilla. Leser de fleste bøker jeg kommer over. Tror kanskje jeg skal gå til farmor å låne en bok hun hadde fått med et blad. Den så litt kjedelig ut, men må lese inni for å se om den er noe bra. Handlingen var lagt fra 1700 tallet en gang, tror jeg at jeg så. Jeg venter på bok nr. 8 i Hest og Hemmeligheter og bok nr. 3 i Losbarna. Det er så synd at det går så lenge mellom at bøkerne kommer. Det er heller ikke lenge til jeg skal kjøpe meg cd. Ja, jeg er så gammeldags at jeg kjøper cd'er. Det er så snedig å kan høre når enn kjører bil eller skal noe annet uten pc, og spotify.

I morgen drar jeg på 4H tur. Det kommer til å bli bra, litt synd at det er lagt samme helgen som Vømmølfestival. Vi får det sikkert koselig fordi. Skal ordne klart kamera så det kan bli en del bilder. Det er mye fint å ta bilder av dit vi skal. Håper bare det blir fint vær så vi kan ligge ute. Det er så morsomt å ligge under åpenhimmel. Aner ikke hvilke voksenfolk som skal være med oss heller. Det blir sikker bra samme hvem som skal være med oss.

Her får dere bilder jeg tok i dag. Kjedet meg som dere skjønte fra det første avsnittet så måtte ta noen bilder.





-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar