tirsdag 19. juli 2011

Vært borte lenge nå..

Jeg er her enda :) Nå er jeg hjemme fra både dyr Ikeatur og min kjære. Jeg har ikke blogget noe for jeg var hos min kjære fra torsdag til i går. Også når jeg kom hjem ryddet jeg rom siden jeg får besøk i dag også var jeg på Ikea i går kveld med mamsen og tanten <33 Suuperkoselig. Blir ofte så lenge mellom, over et år siden jeg var der sist... .o fant ut at sist jeg var på Ikea var januar 2009.. Det er over 2 år siden jo... Men mamma har lovt meg at vi skal på Ikea like etter skolestart ;) så da blir det ca 2 mnd til neste gang. Gleder meg allerede. Kan ta bilde av noe jeg kjøpte etterpå. Kjøpte mest ting til jeg skal flytte ut da, så gikk mye på kjøkkenredskap osv. Litt sånn praktiske ting. litt sånn småtterier må også til.

Akkurat nå ligger jeg bare i sengen og lurer på om jeg skal bære ut noen esker til med flyttelass... Skal ikke flytte ut før neste år en gang, men har begynt å kjøpe inn litt for det er greit å dele det utover året. Jeg må flytte ut dette før jeg får besøk av Renate <3333 og min Kjære Arne-Marius :) Renate vet jeg ikke når kommer for hun blir kjørt, men kjære kommer når pappa er ferdig på arbeid :) Så til middagstid. <3333 Gleder meg masse. De skal være her til fredag. Kjære drar om formiddagen, og Renate blir til bussen kommer og plukker oss opp til nordiskleiren i Danmark <333 Gleder meg masse til dette også. Det betyr at det blir lite blogging denne uka og ingenting fra fredag kveld vertfall til neste søndag om jeg er heldig. Drar rett til kjære for å være med han på ferietur. vi kommer hjem lørdag og drar igjen mandag/ tirsdag tror jeg. Så kan komme et kort innlegg mellom der også blogger jeg masse og legger ut bilder når jeg kommer hjem. Om jeg rekker det før neste ferietur. Har et sånn til rush nå fra danmark til skolestart.

Men må gå nå. blogges. Kommer bilder etterpå.
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar