mandag 11. juli 2011

Maler og blogger

Hei. Nå har jeg akkurat startet på en ny blogg, samtidig som jeg skal holde denne oppdatert :) Blir nok noen like innlegg også, men skal prøve så godt jeg kan å holde dere oppdatert og skrive så mye ulikt som mulig i innleggene, men bildene kan bli de samme. Kan variere litt det også.

Idag holder jeg på å male hus hos tante og har pause nå til jeg skal male loftet hjemme i kveld. Det er inne så da kan vi male på kvelden, men utvendig er det litt avhengig av været. derfor er det mest hos tante på dagen og hjemme om kvelden :) Eller så skal jeg ikke gjøre noe egentlig annet enn å male hus og kanskje prøve å gjøre litt fjøs noen dager. Håper å få se min kjære igjen snart. Har ikke sett han utenom skype på 10 dager.. :/ Det er sinnsykt trist, men jeg kommer over det ennå :) Elsker deg masse kjære min, selv om du har sommerjobb og jeg har venner på venner og familie som spør om jeg kan stille opp med forskjellig :) Tror ikke jeg tar ordentlig ferie før jeg kommer til han håper på til helgen <3 Kanskje torsdag ettermiddag eller noe.

Men skal spise middag nå så blogges :) <3
-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar