fredag 22. juli 2011

Pakking? Hva er det??

Hei!

Nå sitter jeg her å høre musikk å chater i stede for å pakke til leir. I kveld drar vi med buss til Danmark. Hver gang jeg tenker på det nå blir magen rar og jeg får lyst til å hoppe. Gruer meg mest nå. Jeg er så utrolig redd for å glemme noe eller ikke rekke bussen, men jeg har nesten ikke begynt å pakke. Jeg bruker ikke å sette ut sånne ting men denne gangen ble det slik. Håper vi kommer oss på nettet en gang i uka, så jeg kanskje får skrevet her og ikke minst sjekket hvor jeg kommer inn på skole til høsten, har vært 1.opptak men kom ikke inn der jeg ville, men står som nr. 1 i venteliste så håper jeg kommer inn. Så nå må jeg pakke litt så jeg ikke blir så utrolig stresset og sånt.

KOS DERE HJEMME!! Gled dere på mer blogging etter leir :-D
-Beate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar