søndag 10. juli 2011

Nyter siste dagen....

... I Holmestrand hos Zuzanna :) <3 Sinnsykt koselig å være tilbake igjen. Kom hit på fredag med fly som gikk fra Trondheim Lufthavn Værnes klokken 09:25. Kom og skjekken inn klokken 06:50. Dro hjemmefra med pappa kvart over 6, dro til barnehagen med lillebroren min, så dro vi til Værnes halv 7. Så det ble tidlig morgen og sen kveld kvelden før. Vi la oss og sovnet ca 12, og måtte opp kvart på 6. Da var vi nok et brød fjærne og trøtte jeg og Tone Merete (voaly.blogg.no).

Når vi kom fram, så spiste vi litt lunsj, og skiftet til litt mer sommerklær, mens Zuzanna hentet Konrad i barnehagen. Så dro vi på stranden og Tone Merete badet :) Skjønner fortsatt ikke hvordan hun klarte å bade så mye for jeg synes vannet var iskaldt så tok bare stortåa neddi vannet. Så dro vi hjem og spiste middag og slappet av.

Igår brukte vi hele dagen på shopping i Sverige. Vi dro ca kvart over ni og var i Nordby klokken 12. Brukte 4 timer på shopping så dro vi hjem ca halv 5. Og da var vi klar i føttene og lei av å gå.. :o :P

Tone Merete tok bilde av meg på båten over til Moss.

Her kommer innkjøpene jeg tok i Sverige:
 Tskjorten jeg og Tone Merete kjøpte likens. elsker den <333


Dette var alt. Kommer kanskje en outfit for dagen senere i dag. Skal ut og ta litt bilder med Tone Merete nå. Og pakke sammen litt etter hvert! Blogges :)

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar