lørdag 2. juli 2011

Hjemme til en arbeidsuke.

Nå har jeg pakket ferdig og skal kanskje snart bli hentet av Bestemor så vi kan dra på Frosta og hente Tone Merete <3 Siden hun har vært til noen venner av oss i natt siden jeg kom hjem fra leir i går. Når vi/ bestemor har hentet hun så skal vi på butikken å kjøpe inn litt til vi skal bo for oss selv nesten en uke <3 Blir vertfall fra i kveld til torsdags kveld :) <3 Gleder meg sinnsykt!! Gjorde dette i fjor sammen også <3 :D Så blir morsomt i år også satser vi på :)

Jeg har tatt kjempemange bilder mens jeg var på leir, men skal bruke litt til på å redigere dem og sånn før jeg legger dem ut. Blir også lite blogging denne uka siden vi ikke har nett der vi skal bo så må i så fall blogge mens jeg er hos bestemor, men de innleggene blir nok uten bilder siden det blir så mye med å legge dem inn på ny pc, redigere dem på nytt som jeg vil ha dem og så legge dem ut. Ikke er det sikkert jeg får nok tid heller, så lover dere heller at jeg skal blogge et langt innlegg når jeg kommer hjem på torsdags kvelden eller over neste helg, siden jeg og Tone Merete drar til Holmmestrand til helgen, og der blir det nok heller ikke alt for mye blogging, men pcen skal nok være med så vi får redigert litt bilder og gjort dem klar til de skal på bloggen :) Mens jeg er der så vet jeg heller ikke hvordan det er med nett, så hvis det ikke blir noen oppdatering i det hele tatt så har vi mest sannsynlig ikke nett.

Dette var alt fra meg nå så vi blogges senere :) Synes Beate har vært kjempeflink både til å oppdatere og skrive spennende innlegg med spennende bilder. Kjempeartig å se hva du har lært på kurset Beate miin :* LoveU and MissU Darling! <3 Håper det ikke er lenge til vi sees!! <3

-Bodil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar