fredag 8. juli 2011

Sommerjobb

Hei!

Nå skal jeg snart legge meg. Skal opp til rundt 6 i morgen. Jeg har sommerjobb hjemme så burde vært oppe å tjent litt penger. Siden det ikke er mer en to uker til jeg drar til Danmark så må jeg jobbe hardt. Håper jeg rekker å vaske bil i morgen så blir det mere penger også.

På onsdag var Bodil, Tone Merete(voaly.blogg.no), Line, Renate og jeg på VG-lista i Trondheim. Det var sykt kos. Først spiste vi litt før det ble shopping i noen timer. Så kom høyde punget, konserten! Den var sykt bra! Digget alt! Om jeg noen gang får tid skal jeg prøve å ta bilde av alt jeg kjøpte meg. Var ikke så mye, men det er noe.

Som sagt er det bare 2 uker til dere må klare dere uten blogging fra ca 22. juli til ca 30. juli. Håper vi får lakt ut noen bilder når vi kommer hjem igjen. :))

Kameraene som var med på tur, dårlig bilde pga mobilen min.

-Beate

3 kommentarer:

  1. Så arti at dåkk kosa dåkk :) Må møtes snart ijæn :* Åsså e jo du snart 16, å d MÅ feires ;P Savne dæ supermasse!

    SvarSlett
  2. Ja d va bra d ja :) <3 må ve møtes ijænn :)
    -Bodil

    SvarSlett
  3. Ja, æ e d :P Må prøv å få t nå :-P

    Savne dæ å syktmy! ;*

    SvarSlett