onsdag 13. juli 2011

ble ikke blogging

Jeg fikk ikke blogget noe mer i går, for jeg dro på shopping med mamma etter at vi kjørte broren min på Bobyn på Verdal, hvor vi møtte onkelen min. Broren min skal være hos han ca en uke, så ble shopping med det samme vi var på Verdal også dro vi innom Levanger, verdens beste shoppingsenter, Magneten ;) Her kommer bilder fra innkjøpene mine i går. Var også veldig flink og gikk ikke innom en eneste klesbutikk :)

 Duker fra Black Design, Magneten

Pusur Skoledagbok, blyanter og spisser fra Norli, Magneten

Duker fra Black Design, Magneten
Servietter + holder fra Bohus, Bobyn
oppvaskbørste fra Bohus, Bobyn
metallbokser m/ blomster fra Rema 1000, Magneten





Ble kjempefornøyd med innkjøpene. Rakk å legge ut innlegg på aunebm.blogg.no i går før middag, men rakk ikke her. Så dette kommer i morgeninnlegget, mulig du også har sett dette på andre bloggen min.

Akkurat nå ligger jeg bare å slapper av i sengen og ser ''unge mødre''. Så nettopp ''bli ny mor og datter'' også. En laff morgen før jeg skal begynne å male igjen. Skal grunne alle dørene innvendig i dag. Grunnet alle utvendig i går kveld. Også skal jeg ta enda et strøk i kveld om jeg ikke rekker 2. Kommer an på hvor tidlig vi starter.
-Bodil

-Hva gjorde du i går?
-Planer for dagen i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar