onsdag 20. juli 2011

Besøøøk

Jeg skal bare si at jeg har besøk av verdens beste venner <3 Eller mangler noen. Men har vertfall besøk av Arne-Marius og Renate <3333 Har egentlig ikke gjort noe spesielt. Jeg og Renate bakte cupcakes i dag og skal gjøre det også i morgen siden mamma og tante har bursdag. Kan ta bilder og legge ut senere :) Er ikke sikkert det blir mere blogging på meg før Danmark siden vi holder på å pakke og sånn også gjør vi en del annet mellom så har ikke sittet på pcen siden i går, eller var det dagen før (?).. Hmm aner ikke. Tiden flyr når man har det gøy ;) <3 Ble ikke jeg la ut bildene av innkjøpene men kommer nok om jeg blogger/ sitter på pcen i morgen eller kanskje fredag. Får se på det :)
Var også på Levanger en tur i dag og kjøpte litt. Men legger nok ut bilder av alt når jeg kommer hjem fra siste ferietur i slutten av August eller noe. Så blir ikke mye blogging på meg før etter skolestart mulig.

Blogges :) <3
-Bodil

1 kommentar:

  1. cupcaces er såå godt! Ferdi med pakkinga nå, men det er sikkert noe jeg har glemt:p Gleder mef til vi treffes på bussen i kveld! :D

    SvarSlett